Projectes de Gestió de Xarxes i Planificació de Prestació de Serveis

Projecte d'una Consola VirtualEl bloc de Planificació de Prestació de Serveis, dins de l'assignatura Gestió de Xarxes i Planificació de Serveis del 2on Cicle d'Enginyeria de Telecomunicació i del MASTEAM, oferta diferentes propostes al seu estudiantat matriculat de Plans de Llançament Comercial de serveis innovadors per a treballar en grup.

L'objectiu del curs és que els estudiants aprenguin com es fa el llançament comercial de un nou producte o servei.Per tant, cada un dels projectes, es una simulació de com es prepara una proposta per llençar comercialment un nou producte o servei.

El punt de vista amb què han de treballar els estudiants i les estudiantes, és el de gestors del producte (no el d'emprenedors), que han de convèncer a la seva empresa a invertir en el llançament d'una nova idea al mercat. Per tant, cada pòster proposa un resum sobre una idea innovadora: què aporta, quan costarà fer el llançament, quins seran els beneficis per a la empresa, etc.

A continuació pots veure els pòsters dels projectes proposats a l'alumnat de l'assignatura. Si estàs interessat/da en qualsevol dels projectes, contacta amb el coordinador de l'assignatura Xavier Castillo.

(fes clic a sobre les imatges per veure els posters en format .pdfpdf)

Projecte d'una Consola Virtual

Easyconf