Acte de Graduació de la Promoció 2008-2009

El divendres 11 de desembre a les 19h a l’auditori de l’Hotel Rey Don Jaime de Castelldefels, va tenir lloc l'acte de graduació de la promoció 08-09 de l'EPSC i va comptar amb la presència més de 500 persones.

En particular, l'acte va comptar amb la presència del Sr. Tobías Martínez, director general d’Abertis Telecom, qui presentà les activitats d’aquest operador català d’infraestructures en els àmbits de la telecomunicació, les comunicacions, la navegació per satèl·lit i les infraestructures aeroportuàries (podeu trobar la presentació en el següent enllaç).

Durant l'acte actuaren la Coral Margalló i la Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia, ambdues de la ciutat de Castelldefels.

També, es lliurararen els premis als millors estudiants de cadascuna de les titulacions que s’imparteixen al centre.

Finalment, el Director de l'EPSC, Jordi Berenguer, presentà el Portal de titulats/des de l’EPSC que  ha de permetre mantenir el contacte i tenir un feedback continu amb tots els titulats i titulades de l'EPSC al llarg de la seva vida professional. Aquest portal s'ha desenvolupat amb motiu del 15è aniversari de la primera promoció de l’EPSC, l’antiga EUPBL, a partir de la creació d'una comissió amb professorat de l’Escola.

Per a més informació : Programa detallat de l’acte.pdf