Dimarts 28 d'abril — Acte de presentació de l' "Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels"

Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC CastelldefelsEl proper dimarts 28 d'abril, a les 18h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'EPSC (P001) l'acte de presentació de l'Associació "Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels", que coordina el professor de l'EPSC Miguel Valero, del Departament d'Arquitectura de Computadors.

Durant l'acte es pronunciarà la conferència "De Jules Verne a Terminator: Ciència a la Ciència Ficció", a càrrec del Dr. Miquel Barceló García, professor de la càtedra UNESCOde Sostenibilitat i Catedràtic del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la UPC.

Tota la comunitat universitària de l'EPSC està convidada a l'acte de presentació, tot i que es prega confirmació prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castelldefels al telèfon 93 665 11 50 (de dilluns a divendres de 8 a 20h).

Les aules d'extensió universitària sènior estan formades per persones interessades a rebre una formació continuada en diverses disciplines, un cop ha passat la seva vida laboral més activa. En aquestes aules s'ofereix una ampliació dels seus coneixements mitjançant una sèrie de conferències, molt variades, relacionades amb la ciència i la tecnologia, les arts, l'economia, la filosofia i la història, el medi ambient, la medicina, el dret...

A Castelldefels, l'Aula neix amb l'impuls de l'Ajuntament i de la UPC, i amb la col·laboració de l'Agrupació d'Aules de Formació Permanent per a la Gent Gran de Catalunya (AFOPA) i del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, i amb el suport de diverses associacions de la nostra ciutat, com ara el Casal Rafael Casanova, l'Associació de la Gent Gran, el GREHIC, l'Agrupació Astronòmica de Castelldefels i moltes més.

Més informació i inscripcions de les aules Sènior al web de l'Ajuntament de Castelldefels.