Lectura de Tesi Doctoral a l'EETAC de l'investigador Francesc Suñol

El dimarts 19 de juliol a la Sala d'Actes de l'EETAC (C4-001) a les 11:00h l'investigador del Departament de Física Aplicada, Francesc Suñol, va procedir a la defensa pública de la seva tesi doctoral. Feta la defensa de la tesi, el tribunal va decidir otorgar-li la màxima qualificació d'excel·lent cum laude.

Títol de la Tesi: Bubble and droplet flow phenomena at different gravity levels.

Director de Tesi: Ricard González Cinca del Departament de Física Aplicada.

En Francesc és llicenciat en Física per la UB i Màster en Física Computacional i Aplicada per la UPC. Actualment investiga el comportament de fluxes bifàsics (líquid-gas) en diferents nivells de gravetat, al laboratori de Microgravetat de la UPC. Ha participat en diverses campanyes de vols parabòlics i torres de caiguda lliure. Els resultats obtinguts en aquestes plataformes han donat lloc a la realització de la seva tesi doctoral.