Dimecres 9 de setembre — Inici de classes a l'EPSC !

Carpeta curs 2009/2010Dimecres dia 9 de setembre comencen les classes del nou curs acadèmic 2009-10 a l'EPSC.

A l'EPSC s'ofereixen la Enginyeria Tècnica Aeronàutica (esp. Aeronavegació), que compta amb uns 90 alumnes de nou ingrés, el nous Grau en Enginyeria Telemàtica i Grau en Sistemes de Telecomunicació (recent acreditats pel Consejo de Universidades) que compten amb uns 100 alumnes de nou ingrés, lestitulacions a extingir d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (esp. Sistemes de Telecomunicació i esp. Telemàtica), la titulació d' Enginyeria de Telecomunicació i els Màsters oficials Master of Science in Telecommunication Engineering and Management (MASTEAM) i Master in Aerospace Science and Technology (MAST).

El bon funcionament de l'ensenyament a l'EPSC depén de la bona organització i col·laboració entre els diferents col·lectius de personal (personal docent i investigador (PDI) i personal d'administració i serveis (PAS)) i òbviament de l'estudiantat de la universitat. En total, a l'EPSC hi ha més de mil cent estudiants i estudiantes matriculats d'alguna de les titulacions, dels quals més de 250 es matriculen per primer cop aquest curs. Per impartir docència a aquests alumnes, es compta amb més de 150 professors i professores, recolzats per més de 100 persones d'administració i serveis.