Només fins el 17 d'abril per a participar als Premis Castelldefels Digital 2009!

Premis Castelldefels DigitalL'Ajuntament de Castelldefels presenta una nova edició dels Premis Castelldefels Digital i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació 2009. S'atorgaran diferents premis a empreses i/o persones emprenedores de Castelldefels, i hi haurà una Menció Especial al Millor Projecte de Creació d'Empreses  presentat per estudiantat matriculat al curs 2008-2009 en qualsevol escola de la UPC del Campus del Baix Llobregat.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 17 d'abril. Les propostes de projecte han d'estar signades per un/a professor/a del'Escola i es poden entregar a consergeria de l'EPSC, edifici C4, abans de la data de termini d'inscripció.

Els premis tenen com a objectiu facilitar i potenciar la incorporació de les TIC al sector econòmic de la ciutat.

Els criteris de valoració dels projectes presentats per alumnes de la UPC són:

- L'originalitat i el grau d'innovació de la idea

- El potencial de negoci

- L'oportunitat tecnològica

- L'impacte i benefici social i empresarial

Podeu trobar les bases del concurs i tota la informació sobre els premis a la web de L'ajuntament de Castelldefels .