Més de 3300 persones segueixen la conferència de Núria Oliver a l'EETAC

El passat dimarts dia 19 de novembre a les 11:30 vam tenir l’honor de comptar amb la presència de Nuria Oliver, Directora Científica a Telefónica I+D de Barcelona, que va impartir la conferència La revolución del móvil: pequeños dispositivos con gran impacto.

Organitzat per l’Escola amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelldefels i emmarcat en les activitats de la Setmana de la Ciència 2013, l’acte va ser tot un èxit: el van seguir a l'EETAC i per Internet estudiants i professors de l'Escola i de 54 centres de secundària. Més de 3300 persones.

Es van rebre  preguntes dels estudiants a través de Twitter, tres de les quals van ser seleccionades i contestades per la Nuria Oliver, i vam ser Trending Topic (TT) amb el hashtag #NuriaOliverEETAC_UPC.

Després del salt trobareu els videos de la jornada i altre material gràfic relacionat.

La conferència es va emetre pel canal UPCtv. La producció i la retransmissió va comptar amb la col·laboració d'IGLOR i la Fundació I2CAT.

Vídeo Conferència Nuria Oliver:

Dossier de la visita de Nuria Oliver:

Els centres que varen seguir la conferència per internet són els següents:

Desglossament del nombre d'estudiants per Institut: