Acte de cloenda del projecte “Mart XXI, És possible una colònia a Mart?”

El passat 7 d'abril, l'Escola Politècnica de Castelldefelsva acollir l'acte de cloenda del projecte Mart XXI, És possible una colònia a Mart?, en el qual els 42 nois i noies participants dels tres instituts de Castelldefels van exposar les seves opinions i conclusions envers aquest projecte.

L'acte va comptar amb la participació de l'alcalde de Castelldefels, Joan Sau, la regidora d'Educació, Lourdes Carreras (ICV-EUiA), la directora de Serveis Territorials d'Educació Baix Llobregat, Olga Adroher Boter, i el director de l'EPSC, Jordi Berenguer. La presentació del projecte va anar a càrrec del Director Científic del  projecte, el profesor de l'EPSC Jordi Gutiérrez i l'explicació de l'experiència, a càrrec de la professora de l’ Institut Mediterrània Yolanda Mambrilla.

L'objectiu del projecte era avaluar la viabilitat de l'establiment d'una colònia humana a Mart amb la tecnologia actual. Aquesta iniciativa s'ha adreçat a nois i noies de 3r i 4t d'ESO que, malgrat tenir capacitats i potencial per als estudis, presentaven un elevat risc d'abandonar-los.

Per a més informació podeu llegir la notícia aquí.