L’EPSC participa com a col·laboradora al concurs “All you CAN Fly”

L’Escola Politècnica Superior de Castelldefels participarà com a col·laboradora al concurs “All you CAN Fly: CanSat, Rockets & UAVs" que es celebrarà a Madrid del 8 al 11 d’abril. La seva aportació consisteix en finançar els equips de telemesura que s’utilitzaran a la competició. Un cop acabada, els equips es quedaran als laboratoris de l'EPSC per a ser utilitzats pels seus estudiants.

"All you CAN Fly" és un concurs gratuït promogut pel LEEM i pioner en l’àmbit Aeroespacial, tant per la varietat de propostes de competició com per el ventall de possibilitats de participació, que forma part del programa del Ajuntament de Madrid en les activitats de la presidència de la ciutat de Madrid de la Comunitat de les Ciutats Ariane (CVA).

Aquest concurs neix amb la intenció de reunir a tots els apassionats d'aquests dispositius voladors, ja siguin joves estudiants i titulats, enginyers i científics de diferents sectors (aeronàutica, física, informàtica, telecomunicacions, electrònica, etc.) en un marc d’exhibició i competició entre les següents categories: Coets, UAV’s i CanSat, englobada aquesta última en la II International CanSat Competition LEEM-UPM, competició que realitza el LEEM junt la Universitat Politècnica de Madrid.

Per a més informació sobre els col·laboradors: Sponsors & Partner, Pòster informatiu